piątek, 24 sierpnia 2012

Kostka brukowa

Zaprosiłam koleżanki na nocowanie, więc trzeba było im coś przygotować :) Na szczęście nalazłam prosty i szybki przepis przeglądając książkę Nigelli Lawson - Jak być domową boginią. Ciasteczka wyszły pyszne, a koleżanki dzwoniły do swoich mam podając przepis : D

Składniki :

150 g mlecznej czekolady
50 g gorzkiej czekolady
75 g orzechów brazylijskich (ja dałam włoskie)
75 g małych pianek marshamallow



Roztop obydwa rodzaje czekolady n parze wodnej. Pokrój orzechy na spore kawałki i wmieszaj razem z piankami marshmallow do stopionej czekolady. Nakładaj czubate łyżki na wyłożoną papierem blachę i odstaw w zimne miejsce, żeby wystygły, ale jeśli możesz, nie wstawiaj ich do lodówki, bo czekolada zmatowieje. Smacznego :)
















Z dziećmi i dla dzieci










11 komentarzy:

  1. Taką kostkę to bym chrupnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bym schrupała,smakowite te twoje kosteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pychotki!!! Nie mam tylko pianek w domu;(, bo już by je zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aa, skąd masz małe pianki marshmallow?
    Chciałam zawsze zrobić tą kostkę ale krojenie duużych pianek mi się wydawało takim żmudnym zajęciem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie malych pianek nie mialam. Kroilam te duze, ale praca nie nalezy do najgorszych, bo potrzebne sa wieksze kawalki ;)

      Usuń
  5. Dziekuje za mile komentarze :)

    OdpowiedzUsuń